Politică de transport

Timpul de procesare a comenzilor
Comenzile sunt procesate în termen de 1-2 zile lucrătoare de la primirea plății. După procesarea comenzii, expedierea durează de obicei între 1-2 zile lucrătoare, în funcție de disponibilitatea produselor și de adresa de livrare.

Confirmarea comenzilor
După plasarea comenzii, veți primi o confirmare prin e-mail sau prin mesaj text. În cazul în care nu ați primit confirmarea comenzii, vă rugăm să verificați folderul de spam sau să ne contactați pentru asistență.

Schimbarea adresei de livrare
Dacă doriți să schimbați adresa de livrare după plasarea comenzii, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil. Dacă comanda a fost deja expediată, nu putem garanta că adresa de livrare poate fi modificată.

Livrarea internațională
Furnizăm livrarea internațională pentru comenzile plasate din alte țări decât cea în care ne aflăm. Costurile de livrare internaționale vor fi calculate în funcție de greutatea și dimensiunile coletului și de țara de destinație. Livrările internaționale pot fi supuse taxelor și impozitelor vamale, care sunt responsabilitatea cumpărătorului.

Retururi și schimburi
Dacă sunteți nemulțumit de produsul primit, vă rugăm să ne contactați în termen de 14 zile de la primirea comenzii. Putem accepta retururi și schimburi în funcție de politica noastră de retur. Costurile de livrare pentru retururi și schimburi sunt responsabilitatea cumpărătorului, cu excepția cazului în care produsul a fost primit într-o stare defectă sau neconformă.